Re: [CPROG] Date/time funktioner

In article <sslug@sslug> you wrote:

> Lige en velment advarsel. Både "strfrime" og også "localtime" (som godt
> nok bruges på en helt anden måde) giver at året lige nu er 101, og ikke
> bare 1. Jeg måtte droppe strftime for nylig og bruge localtime for at
> kunne rette i årstallet.

??  jeg er ikke helt med, i manualsiderne (også de gamle) står:

      tm_year
              The number of years since 1900.

Og man kan da altid rette i årstallet eller ?

PS.
Se http://www.usenet.dk/netikette/quote.html
man må MEGET gerne klippe i det man svarer på
og svarer nedenfor det man svarer på.

Det er ved at blive meget slemt på sslug listerne med disse
grafiske unoder. (windows, netscape osv.)

--
Frank Damgaard