Re: [CPROG] MySQL++ API. Kan ikke oprette et objekt...

"Kjeld Vang Larsen" <sslug@sslug> skrev den 21-May-01:

> Jeg har hentet og installeret Mysql++ til C++.
> Jeg kan oprette en connection - tror jeg - jeg får ingen fejl.
>
> MysqlConnection con(cchar *db="synops", cchar *host="localhost", cchar
> *user="root", cchar     *passwd="PASS");

Jeg kender ikke noget til dit Mysql++ bibliotek, men ovenstående
opretter ikke noget, det erklærer en funktion con med fire default
argumenter og returnerende en MysqlConnection (det er en prototype).

Hvis con skal være et objekt skal du skrive

        MysqlConnection con("synops", "localhost", "root", "PASS");

og du kan så arbejde på con objektet som i:

> Query query = con.query();

> Er der nogen der nogen der har et forlag til hvad jeg gør galt??

Tjah, det var et forslag - men muligvis helt i skoven, da jeg som sagt
ikke kender dit bibliotek.

--
Stor hilsen -- Anders