Re: [CPROG] MySQL++ API. Kan ikke oprette et objekt...

On Mon, 21 May 2001, Kjeld Vang Larsen wrote:

> Hej
> Jeg har hentet og installeret Mysql++ til C++.
> Jeg kan oprette en connection - tror jeg - jeg får ingen fejl.
>
> MysqlConnection con(cchar *db="synops", cchar *host="localhost", cchar
> *user="root", cchar     *passwd="PASS");
>
> Men jeg kan ikke få lov til at oprette et objekt af database, hvorpå jeg kan
> arbejde!? Jeg har fuldt MySQLs
> vejledning, men uden held. Det er nedenstående linie, som fejler med
> beskeden:
>
> Query query = con.query();
>
> db_cc.cc: In function `int main()':
> [...]

Dine typer ser ud til at være fucked. Jeg vil tro du prøver at lave noget
i stil med
con.query
men, con har typen
MysqlConnection ()(..)

Måske mangler du en * eller () et eller andet sted?
Måske skal du skrive
con().query()

?

Mads

Did you ever notice how at trade shows Microsoft is always the one giving
away stress balls...