MySQL++ API. Kan ikke oprette et objekt...

Hej
Jeg har hentet og installeret Mysql++ til C++.
Jeg kan oprette en connection - tror jeg - jeg får ingen fejl.

MysqlConnection con(cchar *db="synops", cchar *host="localhost", cchar
*user="root", cchar     *passwd="PASS");

Men jeg kan ikke få lov til at oprette et objekt af database, hvorpå jeg kan
arbejde!? Jeg har fuldt MySQLs
vejledning, men uden held. Det er nedenstående linie, som fejler med
beskeden:

Query query = con.query();

db_cc.cc: In function `int main()':
db_cc.cc:11: request for member `query' in `con(const cchar *, const cchar
*, const cchar *, const cchar *)', which is of non-aggregate type
`MysqlConnection ()(const cchar *, const cchar *, const cchar *, const cchar
*)'

Er der nogen der nogen der har et forlag til hvad jeg gør galt??

MVH

Kjeld