Re: [CPROG] Hvor er sstream i gcc? (C++)

David List wrote:

> Jeg har brug for std::ostringstream typen i et program, der kompileres med
> gcc 2.95.2. De eksempler jeg har set på brugen anvender include-direktivet:
> #include <sstream>
>
> Når jeg forsøger dette får jeg at vide at der ikke findes noget, der hedder
> sstream. Hvad gør man så?

David,

Du  har selvfølgelig fået løst dit problem. Alligevel vil jeg lige
nævne STLport, der som navnet antyder er en (stort set) platform-
uafhængig STL, der er væsentligt bedre end GNUs seneste udgivelse.
Jeg kan blandt andet nævne at Josuttis selv, er involveret (ja, ja
det er store sager :-)). Det er yderst simpelt at bruge.
http://www.STLport.org

--
Mvh
Lau Sennels