Re: [CPROG] Hvor er sstream i gcc? (C++)

On Mon, 14 May 2001 23:54:55 +0200, Stig Nielsson wrote in
<sslug@sslug>:

> Jeg havde præcis samme problem idag. Ifølge Stroustrup burde sstream være
> et standard library.

<støn>
Jeg skulle jo blot have kigget på gnu.g++.help lidt før, hvilket jeg lige
tog mig sammen til at gøre. Her er spørgsmålet blevet stillet adskillige
gange. Problemet bliver dels afhjulpet med gcc 3.0, som allerede kan hentes
i snapshot, dels er der allerede i tidligere versioner <strstream>, som
kommer tæt på. I mit tilfælde prøvede jeg at bruge std::ostrstream i stedet
for std::ostringstream, og det virkede.

Jeg håber det også hjælper dig.

--
Med venlig hilsen / Best regards