Re: [CPROG] Re: [NOVICE] C++

Frank Damgaard wrote:
> Jeg plejer dog gerne også at lave mit eget namespace til
> egne variable, evt. flere til hver deres område, så forurener
> jeg ikke det unavngivne namespace.

(bær over med mig - jeg har et alvorligt problem med at "qoute")

UHA! UHA!
Der er forskel på det globale og det unavngivne namespace:

"keyword static is depreciated at namespace level (dvs. også global)".
Variable *tidligere* qualified som static bør nu angives i "unnamed"
namespace.
//EX:
namespace {
        int the_variable_formerly_known_as_static;
} // end unnamed namespace EX