Re: [CPROG] AI

On Mon, 30 Apr 2001, Brian A. Knudsen wrote:

> nogen der har nogle gode referencer til 'hands on' forklaringer på AI,
> Fuzzy Logic og evt. neurale netværk ?

Jeg købte "Game Programming Gems" for ganske nyligt, og der var en
ekstremt letlæste artikel om Fuzzy Logic, der indeholdt tilstrækkeligt
information til at jeg kunne forstå det, ihvertfald, og referencer.

Der er også en del om AI i den bog. Du kan eventuelt komme forbi mit
kontor efter aftale (så jeg har bogen med) og se den.

Mads

#!/usr/bin/perl -w
# 526-byte qrpff, Keith Winstein and Marc Horowitz <sslug@sslug>
# MPEG 2 PS VOB file on stdin -> descrambled output on stdout
# arguments: title key bytes in least to most-significant order
$_='while(read+STDIN,$_,2048){$a=29;$c=142;if((@a=unx"C*",$_)[20]&48){$h=5;
$_=unxb24,join"",@b=map{xB8,unxb8,chr($_^$a[--$h+84])sslug@sslug;s/...$/1$&/;$d=
unxV,xb25,$_;$b=73;$e=256|(ord$b[4])<<9|ord$b[3];$d=$d>>8^($f=($t=255)&($d
,$_=(map{$_%16or$t^=$c^=($m=(11,10,116,100,11,122,20,100)[$_/16%8])&110;$t
^=(72,@z=(64,72,$a^=12*($_%16-2?0:$m&17)),$b^=$_%64?12:0,@z)[$_%8]}(16..271))
[$_]^(($h>>=8)+=$f+(~$g&$t))sslug@sslug"C*",@a}';s/x/pack+/g;eval