Re: [CPROG] AI

"Brian A. Knudsen" <sslug@sslug> writes:
> nogen der har nogle gode referencer til 'hands on' forklaringer på
> AI, Fuzzy Logic og evt. neurale netværk ?

Jeg ved ikke om du kan bruge det til så meget, men jeg kunne alligevel
ikke lade være med at poste følgende link
http://www.linuxdoc.org/HOWTO/AI-Alife-HOWTO.html

Held og lykke med dit projekt :)

--
Niels L Ellegaard  http://dirac.ruc.dk/~gnalle/
SPECIAL OFFER! I proofread unsolicited commercial email sent to this