Re: [CPROG] jeg kan ikke udføre cgi (c++)

> Hvad laver programmet? Og hvordan måler du tiden?

Jeg har bare en lykke der skriver til en fil. Appender en
masse gange. Jeg laver bare et timestamp (i sek) lige
før jeg går ind i løkken, og lige efter. Finder differencen
på disse to.

> Hvis apache deamons kører med en størrer prioritet end
> dine bruger processer, så vil CGI scripts arve denne
> højere prioritet og køre lidt hurtigere. En faktor 13
> er dog en mistænkelig høj effekt.

Jeg har også tænkt på, om det er fordi apacje har meget
større priotet en en bruger, eller om det er fordi ssh
serveren kunne tage en masse resourcer!?
Men ja, en faktor 13 virker helt vildt