Re: [CPROG] math.h linker fejl

Sune Fischer <sslug@sslug> writes:
> [..snip..]
> Ja, men alle kald til sin, cos, pow, tan osv.
> kender linkeren ikke medmindre man tilføjer flaget -lm.
> Kan du da det i Debian uden -lm?

Mit svar indeholdt den kode jeg brugte til at kompilere. Den tredie
linie er linkeren.
emmy:~/ctest> g++ -c -o del.o del.C
emmy:~/ctest> g++ -c -o program.o program.C
emmy:~/ctest> g++   -o program program.o del.o

--
Niels L Ellegaard  http://dirac.ruc.dk/~gnalle/
SPECIAL OFFER! I proofread unsolicited commercial email sent to this