Re: [CPROG] Udførselstid Re: [CPROG] jeg kan ikke udføre cgi (c++)

Det må næsten bero på en fejl i din måling, med mindre du har en server,
hvor interaktiv brug prioriteres helt vildt ned, og maskinen er hårdt
belastet.

Ja, det har jeg også i tanke. Jeg ved ikke helt hvordan prioteter til
processerne er sat. Det er bare en installation af RH7.0 på en bærbar.
Der er ikke pillet yderligere meget ved den, så.....Men når jeg mener
konsol, er det via en SSH forbindelse jeg arbejder, og ydermere
køre den noget server. Men om den er belastet; det tror jeg nu ikke.
(jeg har kørt programmet adskellige gange, hvilket resulterer i ca.
samme forhold hver gang?! Mærkeligt.

Kjeld