Udførselstid Re: [CPROG] jeg kan ikke udføre cgi (c++)

On Sun, 22 Apr 2001, Kjeld Vang Larsen wrote:

> Lige en anden ting.
> Nu har jeg lavet et program, som tager ca. 203 sek at udføre i konsollen på
> min linuxbox.
> Hvordan kan det være, at hvis det samme program kaldes i gennem broweseren
> /CGI tager det kun 15 sek. Altså ca. 13 gange hurtigere. Hvordan kan det være,
> at der er den store forskel i eksekveringen af programmet??

Det må næsten bero på en fejl i din måling, med mindre du har en server,
hvor interaktiv brug prioriteres helt vildt ned, og maskinen er hårdt
belastet.

Mads

When a single line of script in Linux can do things that'd keep you
pointing-and-clicking forever in Windows, you have great motivation to learn
that line of script.
                                        - Chris Worth on The Microsoft Matrix