Re: [CPROG] jeg kan ikke udføre cgi (c++)

On Sun, 22 Apr 2001, Kjeld Vang Larsen wrote:

> Du skal huske, at du selv skal skrive f.eks. content type, når du laver
> "rå" CGI.

> Men det har jeg jo også; den er i 3. linie. Eller det er måske ikke tidligt
> nok. Skal det være som den første??

Se Sørens svar - og et venligt ment råd;

Hvis du vil lave CGI på den "rå" måde, så læs lige noget info om det - det
vil spare dig for oceaner af tid.

Mads

I found the internet, but it was an air-conditioned nightmare.

             - http://c2.com/cgi/wiki?FinallyFoundTheInternet