Re: [CPROG] jeg kan ikke udføre cgi (c++)

On Sun, 22 Apr 2001, Kjeld Vang Larsen wrote:

> Men når jeg kører programmet (prog.cgi), får jeg bare Internal Server Error!?
>
> Hmmm......er der nogen der har et forslag

Du skal huske, at du selv skal skrive f.eks. content type, når du laver
"rå" CGI.

Det vil side, at dit program nok skulle starte med noget i stil med
cout << "Content-type: text/html" << endl << endl;

osv.

Mads

'Open Systems' means no fences. And no fences means no use for Gates.
                                                       - Sun Microsystems