jeg kan ikke udføre cgi (c++)

Halløj

Jeg har lavet en ganske simpelt c++ program, som jeg vil prøve at køre igennem cgi.
int main()
{
printf("<html>\n");
printf(" <head>\n");
printf("  <meta http-equiv=\"Content-Type\" content=\"text/html>\"\n");
printf(" </head>\n");
printf("<body>\n");
printf("hej\n");
printf("</body>\n");
printf("</html>\n");
return 0;
}

det er gemt i mit cgi-bin mappe, og apache er sat op som følgende:
<VirtualHost 192.168.1.100>
  Servername www.kjeld.8t88.dk
  DocumentRoot /home/kjeld/
  <Directory "/home/kjeld/">
    AllowOverride All
  </Directory>

  ScriptAlias /cgi-bin/ "/home/kjeld/Skole/cgi-bin/"

  <Directory "/home/kjeld/Skole/cgi-bin/">
    AllowOverride None
    Options ExecCGI Includes
    Order allow,deny
    Allow from all
  </Directory>
</VirtualHost>

Men når jeg kører programmet (prog.cgi), får jeg bare Internal Server Error!?

Hmmm......er der nogen der har et forslag

Kjeld