Re: [CPROG] CGI script i C

On 4/1/2001, 3:34:50 PM, Peter Gade Jensen <sslug@sslug> wrote
regarding Re: [CPROG] CGI script i C:

> dvs følgende er et lovligt CGI script?
Nope ikke helt. Der er lige en enkelt ting, som programmer, som skal
fungere som CGI-programmer, skal opfylde. De skal give browseren besked
om hvilken type data den kommer til at modtage. Dette gøres ved at sende
MIME-typen, for det man vil sende til webbrowseren.
> #include <stdio.h>

> main()
> {
printf("Content-Type: text/plain\n\n"); // skal lige tilføjes.
> system("sudo proftpkill");
> }

Som type kan selvfølgelig også vælges text/html hvis dine lyster er til
generering af websider.

> eller hva??? for jeg syn's sq ikke rigtigt det virker??
Nope :-)

Mvh Ture Munter