GCC/libstdc++ kompilering

Hejsa...

Jeg sidder lige med et spøjst problem....

Når jeg forsøger at builde KDE-2.1 får jeg problemer p.g.a. at den ikke
kender min STL implementation... Ikke underligt... for headerne er der slet
ikke...

Jeg har så forsøgt (flere gange) at compile gcc-2.95.2 med libstdc++-2.90.6
(.8 mangler libio headers)... den compiler skam også fint, men 'make install'
installerer bare ikke libio headers.. (såsom streambuf.h o.s.v)

Er det bare mig der er idiot, og har overset en eller anden compile switch ?

Jimmy Selgen
Development Engineer
Telital R&D Denmark A/S

Telital R&D Denmark