[CPROG] prob m exit() i Redhat 7.0

Jeg har sidet og programeret et client/Server program i c/c++
( mest c++). Man kan kompilere og kører det fint på alle andre
vertioner med untagelse af RedHat 7.0. Der er to exit() kald i mit
server program, og når jeg prøver at kompilere det for jeg at vide at
exit() ikke er et defineret funktiones kald. Og så vidt jeg ved er
exit() et system kald. Og da det er første gang jeg prøver at rode
med LINUX og det har virket på alle andre maskine bliver jeg nød til
at søge HJÆÆLLPPP!!!! :o)

På forhånd tak!
Mvh.

Flemming L.