Re: [CPROG] Realloc

Jo jag har läst den manual sidan minst 1000 gånger. Men först när jag fick den skickad till mig så såg jag att det stod "environment  variables", jag hade provat med #defina dem. Så jag hittade felet, en dubbel free!! Jag har lärt mig en väldig massa idag.

TACK !!

mvh
  Martin Bertilsson Haagen
 sslug@sslug (+46) 707 671717