Re: [CPROG] Hvad skal jeg linke?

On 13 Feb 2001, Anders Melchiorsen wrote:

> Såsom "Confused by earlier errors" ?

Det er da rimeligt præcist. Den har haft så mange fejl tidligere, at den
opgiver videre oversættelse.

> Jeg vil mene, at er der noget i GNU, der sutter, er det gccs
> fejlrapportering ;-). Jeg bruger dem sjældent til andet end at se,
> hvilken linie, der er problemer med.

Jeg kan som regel altid se præcist hvad der er i vejen.

Det tager noget tid at læse hvis det er C++ med templates, men det er bare
et ? om øvelse.

Mads

The Microsoft Dictionary

     security: Asks for a password. Example: Windows 95 has a high
               level of security because it asks for a password.