Re: [CPROG] Hvad skal jeg linke?

On Tue, 13 Feb 2001, Christian Hemmingsen wrote:

> selvf. bare gøre det selv, men alligevel. Desuden synes jeg ikk gcc er
> særlig god til at give information om hvilker fejl man har gjort, men det
> er nok bare mig.

Fejlbeskederne fra gcc er som regel meget præcise. Det har den fordel at
_hvis_ man ved hvad der er "korrekt" kan man hurtigt se hvad der er
galt. Omvendt er man ofte totalt lost, når man ikke ved hvad der er
korrekt.

Det er en slags hønen-og-ægget ting...

:-/

Mads

The Microsoft Dictionary

           multi-platform: Works with both Windows NT Workstation and
                           Windows 2000 Professional.