Re: [CPROG] Hvad skal jeg linke?

Tak for svarene nu forstår jeg hvad der er galt.
Jeg havde selvf. glemt en helt elementær ting som at i C skal man erklære
alt før man begynder at kalde funktioner. Dog forstår jeg ikke hvorfor i
standard headerne at struct timeval ikke lige er blevet typedef'et, så man
ikke skal skrive den lange smøre hver gang man vil bruge den. Man kan
selvf. bare gøre det selv, men alligevel. Desuden synes jeg ikk gcc er
særlig god til at give information om hvilker fejl man har gjort, men det
er nok bare mig.

VH
Christian Hemmingsen