Re: [CPROG] Filer >2GB

Mads Bondo Dydensborg wrote:

> Jeg har ikke adgang til de friskeste man sider, men mon ikke interfacet
> til disse funktioner er skiftet til mere portable "size_t" lignende
> størrelser?
>
> Mads

Jeg vil antage at størrelsen så skulle hedde 'off_t' (ved at kigge i
stdio.h).
Det jeg har kigget i er en ISO-C (Working Draft, 1997-11-21) og der står
'long int' og det står der sådan set også i mine man-sider ('long').
Hvis der er nogen der har den releasede ISO-C, som kan checke og
bekræfte at der skulle være ændret til noget bedre på dette punkt, så
vil det være alle tiders.

/Egon