Re: [CPROG] Returnerin af at "string" array

Mads Bondo Dydensborg wrote:
> Jeg er enig i stort set alle dine betragtninger, men:
> man fgets

>  fgets()  reads  in  at  most one less than size characters
>        from stream and stores them into the buffer pointed to  by
>        s.  Reading stops after an EOF or a newline.  If a newline
>        is read, it is stored into the buffer.  A '\0'  is  stored
>        after the last character in the buffer.
> Så, 200 er vel korrekt nok.

Anvender altid ifstream.getline så jeg vidste ikke dette.

> Eller, hvorfor ikke prøve med C++ - hvis du bruger stdl kan du slippe
> for mange af problemerne.... (måske).

Og det er nok også lettere hvis man er kommer fra Java verdenen.

--
    No matter how fast light travels it finds *
    the darkness has always got there first,  *  Carsten Svaneborg
	     and is waiting for it.           *   zqex at risoe.dk
	-- (Terry Pratchett, Reaper Man)      *