Re: [CPROG] Andre mystiske ting med den nye c

On 2 Feb 2001, Anders Melchiorsen wrote:

> main() skal, som det altid har været tilfældet, returnere int. Både i
> C og i C++. Og "sådan er det bare" er nok den bedste grund. Men det er
> det altså.

Uden at vide for meget om det, mener jeg at det er i 1999 revisionen af C,
at det blev et krav, at alle typer skulle angives. Det med at noget uden
typer har typen int, er således blevet droppet.

For du en warning eller en fejl? Jeg ville have troet at man med -Wall
ville have fået warning om dette i årevis?

Mads

Smoking kills. If you're killed, you've lost a very important part of your
life.
            - Brooke Shields, during an interview to become spokesperson for a
                                               federal anti-smoking campaign.