Header udtraek

Hejsa,

Måske er det bare fordi jeg er dum, ellers er det bare fordi jeg
har fået lidt for meget koffein og ikke kan tænke ordenligt, men
jeg har en C funktion jeg ikke kan få til at virke, som jeg vil
have den til at gøre.
Jeg har en streng der indeholder nogle email headere,
"From: ...\nDate: ...\n...". Jeg vil gerne have en funktion der
returnere indholdet af en given header.
Jeg har lavet nedenstående funktion, den giver også indholdet af
den header jeg angiver, men den ændre også indholdet af strengen
jeg angiver som buffer parametren.
Altså hvis "buf" indholder mine headere, og jeg kalder funktionen:
date_header = get_header("Date:", buf, i);
Får date_header  indholdet af Date: headeren som den skal, men
bagefter indeholder buf kun indholdet af Date: headeren, og det
var ikke menningen :-).

char *get_header(char *header, char *buffer, int taeller) {
  char *name;
  int i,j;

  if(buffer[taeller] != header[0])
    return NULL;

  for(i = 1; i < strlen(header); i++) {
    if(buffer[taeller+i] != header[i])
      return NULL;
  }

  for(j = 0; buffer[taeller+i+j+1] != '\n'; j++)
    name[j] = buffer[taeller+i+j+1];
  name[j] = '\0';

  return name;
}