Re: [CPROG] Skudårs rutine

In article <sslug@sslug> you wrote:
> Hej

> Er der nogen af jer der er i besidelse af en rutine der kan beregne om et
> givet år er et skud år, som jeg gerne må kikke efter?

http://home3.inet.tele.dk/frda/#date
http://home3.inet.tele.dk/frda/src/dato_ber.txt

Se testdate.c og brug date_ok() functionen på den 29.februar år YYYY....
(det virker selfølgelig kun på datoer efter at den gregorianske
 kalender blev indført i det land man ser på)

Men ellers er reglen noget i stil med :

    Year % 4 == 0   && (Year % 100 != 0 || Year % 400 == 0)

--
Frank Damgaard