Re: [CPROG] Hvordan finder jeg cpu usage af mit program

Svaret er top

Niels

On 19 Sep 2000, at 11:45, Niels L Ellegaard wrote:

Jeg har implementeret en numerisk algoritme i c++ (compiles med
g++). Jeg kan tester mit program på en linux-computer, hvor der nogen
gange også er andre brugere (incl mig selv). Derfor vil gerne finde ud
af hvor meget af cpu-tiden mit program bruger. Jeg har kigget lidt
efter et program men jeg kan ikke rigtigt findet noget.

Er der nogen der har erfaringer med sådan et et program?

Er der nogen faldgruber? (Hvis computeren begynder at swappe
osv... Hmm det står vel i dokumentationen)

På forhånd tak :)

--
Niels L Ellegaard  http://dirac.ruc.dk/~gnalle/
SPECIAL OFFER! I proofread unsolicited commercial email sent to this