Re: [CPROG] linux/win forskelle

--- Nils Åke Ljunggren <sslug@sslug> wrote:
> Hej Sune et al.
>
> Jeg er ikke klar over om hvorvidt dit eksempel blot indeholder ill-formed
> "pseudo" kode/eller aktuel "legal" Visual  makro-magic.
>
> Jeg kender intet til visual da jeg er auditiv.
>

> De makroer du gerne så fortolket via CPP må være:
>
> #if dim == 3
>  // some kode
> #else
>  // some 2 D kode
> #endif
>

> #ifdef [dim=3D]
> Dette er ikke ISO/IEC14882 compliant!!!

Det er skam heller ikke meningen, og det er ikke noget der skal opfattes som C/C++ på nogen måde.
Det er mit forsøg på at lave en "super" kode i FORTRAN til mit speciale, du har måske hørt om
Zeus3D, det er inspirationen.
Zeus3D er bare noget forældet F77 crap, så på tide med noget relativistisk, højordens,
parallelliseret F95!!

Jeg bruger bare C++ til at læse makroerne og skrive F95-koden ren.

Men vi har fundet buggen, det var noget med \r\n roderiet i windows.

-Sune