Re: [CPROG] linux/win forskelle

Jeg skulle måske lige forklare at mappen ThorCode er den fortran kode som skal skrives, og det
hele havner i mappen Code. Selve programmet er i thor.cpp og første gang det kører laver det en
makrofil som det er meningen man kan lave sine valg i, tag dig ikke af den bare kør programmet
igen.

> Måske er det noget så trivielt som liniterminering -- du har nogle filer som i
> Windows slutter med \r\n men UNIX bruger kun \n. Det kan give bruger i
> fx. multi-linie makroer der slutter hver linie med \.

Nu gemmer jeg ganske vist i ascii format (hvad ellers!), men om windoze kan håndtere dette er jo
nok tvivlsomt :-)