Re: [CPROG] Oprettelse af RPM pakker

On Thu, 31 Aug 2000, Niels Træholt Franck wrote:

> Er der nogen, der har erfaring med at oprette RPM pakker.
> Jeg er efterhånden godt træt af, at have et system med programmer
> installeret både fra fra RPM og tar.gz sourcefiler.
> FIndes der et værktøj der ud fra et programs makefile kan lave en
> rpm pakke? Eller er der en enkelt måde at gøre dette på?

Hvis du læser den bog om RPM der er på www.rpm.org, kommer du et langt
stykke af vejen.

Mht. simpelhed: De programmer der bruger configure og install er som regel
ret nemme at wrappe i rpm pakker.

Check bogen ud!

Mads

The Microsoft Dictionary

     security: Asks for a password. Example: Windows 95 has a high
               level of security because it asks for a password.