Re: [CPROG] iostream fejl

On Wed, 23 Aug 2000, you wrote:

> jep, typo...
>
> En lignende fil kører fint her også.
>
> hvad med
>
> $g++ -I/usr/lib/g++-2 filnavn
>
> -anders

Nu er det et par måneder siden jeg sidst skrev en c++ kode i min linuxbox ..
mer er i sikre på at include-filen skal ende på .h ???
Nogle steder (bl.a. på wintendo maskiner på min skole) skal man bare skrive
#include <iostream>

Gitte
--
This mail was sent from my Linux wonder .....
if you ever get a mail from me containing junk, you will FOR SURE know that I

:o)