Re: [CPROG] iostream fejl

"Egon Andersen, Talura" wrote:

> Hvordan ser første linie i din source-code ud?
>
> /Egon

Jeg har prøvet at hjælpe Bodil med dette, og vi
er nu kørt fast. Hendes program ser således ud:

======== start.cpp ==================
#include <iostream.h>

void main(void)

{

  cout << "Programmering i C++";

}

(Linierne med lighedstegn er der selvfølgelig ikke).

Det kompilerer fint på min mandrake 7.0, ikke på hendes.

"g++ -v" skriver det samme på de to maskiner.

- meget mystisk...

Mogens
Phone: +45 33 27 53 25, Fax: +45 33 27 47 08