Re: [CPROG] Kode der aldrig bliver kxrt?

Mads Bondo Dydensborg wrote:

> Jeg vil gerne have en specifik reference til det du hævder.
>
> Du har fået en specifik reference på det modsatte, jeg har demonstreret
> det med et program, og hvis vi ikke snart bliver enige, så hiver jeg
> mellemkoden og assembler koden frem, for at vise dig hvad det handler
> om....

Jeg trækker mig tilbage... sidder og kigger i to bøger der siger det
modsatte af hinanden. De siger det samme, men hvorfor lærer man så ikke
sådanne noget i programmerings timerene.... jeg har lært at have et
index (en tæller) til int arrays fordi det er den nemmeste måde at holde
styr på dem og der har det, både på windåse og linux, aldrig givet
problemmer med at benytte alle [10] (læs 11) felter i et int array...

Du har ret og jeg må leve med en dårlig prog.lærereererer (hvad er nu
den rette endelse for det .... :-)

Takker.

--
Bjarke Bruun - E-mail: sslug@sslug http://linux.hhknet.dk