Re: [CPROG] Kode der aldrig bliver kxrt?

On Thu, 17 Aug 2000, Bjarke Bruun wrote:

> Det demonstrere at det ikke er alle kompilere køre ens... og at alle
> systemer ikke følger standarderne.... det er faktisk det eneste forsvar
> jeg har ud over 1*10^X (hvor X=antal c/c++ prog.bøger på market der
> omhandler arrays).

Jeg vil gerne have en specifik reference til det du hævder.

Du har fået en specifik reference på det modsatte, jeg har demonstreret
det med et program, og hvis vi ikke snart bliver enige, så hiver jeg
mellemkoden og assembler koden frem, for at vise dig hvad det handler
om....

Mads

Geeks aren't interested in politics because government doesn't double its
efficiency and speed once every 18 months.
                                                    -- Slashdot comment