Re: [CPROG] UML open source OO CASE tool ??? matematisk programmering???

Det tætteste jeg har set på UML til linux vil være
http://argouml.tigris.org/
Som er et java modelleringsværktøj skrevet i Java. Det er et dejligt nemt
produkt.

Det eneste reversee-ngineeringsprodukt jeg har set er Rational Rose, som
bestemt
ikke er frit, eller til linux. Men det er dog den eneste grund til jeg stadig
har windoze
installeret.

Lars Hansen