Re: [CPROG] Makefile

On Sat, 5 Aug 2000 21:07:37 +0200,
sslug@sslug <sslug@sslug> wrote:

>--=_alternative 00691142C1256932_=

Kan du ikke skifte det der quoted-printable ud? Det er rimelig belastende at se
alle de der "=F5" og sådan noget.

>"That's the spirit": At noget ikke terminerer er "ikke et stort problem"!
>
>hvis du =E6ndrer rule'en:
>
>til
>linux : $(SUBS)
>                 $(MAKE) linux=5F

Nem og enkel løsning. Hvorfor tænkte jeg dog ikke selv på det.

Hmm, det må jeg vist lige kigge på.

--
Anders Bo Rasmussen          mailto:sslug@sslug
Frimestervej 42 1.tv         http://www.image.dk/~abr