EOF i Windows

Miraklernes tid er ikke forbi!

Jeg har endeligt fået mit problem løst, og som i kan se nedenunder så er det jo uhyre enkelt.

Jeg erklærede bare mine fil I/O strømme binært, som mange af jeres svar også påbød mig:

ifstream input("inputfil", ios::in | ios::binary);
ofstream output("outputfil", ios::out | ios::binary);

Jeg skulle bare lige gøre mig klart at det ikke var "ios::in, ios::binary".

Tusind tak for hjælpen og tålmodigheden.
Emil Zeuthen