Re: [CPROG] modulprogrammering

lars skriver:

> For sjov skyld ville jeg lave et lille fortune modul til kernen( man kan
> vel ikke leve uden ).
> Jeg for problemer når jeg laver min struct file_operations. Folk på
> nettet siger, at det skulle
> løse problemet at sætte NULL, som det sidste argument, da den selv
> skulle kunne "fylde"
> de resterende elementer ud. Jeg prøver at compile på en 2.2-14 kerne.

Hvilken compiler bruger du??? gcc folkene har desværre været alt for
hurtige med udgivelsen af deres versioner, så mange af de nyeste
versioner virker ikke til Kernel spicifikke programmer (bitfejl og
lignende som dem du her viser).
jeg mener det var version 2.7.2 af gcc som Linus og Cox har sagt er den
sidste version der er værd at bruge til kernel kompilering(også moduler,
devices osv.)

--
-
 MVH