Re: [CPROG] C och C++ blandat ??

Hvis du er ved at programmere et program med en GUI, der anvender QT
SIGNAL/SLOT systemet, kan det være problemets rod.
Er det en *.moc.o der giver fejlen?
Det kan muligvis løses ved at begynde helt forfra med kompilationen, i
kdevelop kan du anvende menu Build | clean/rebuild all, ellers prøv touch*,
./configure, make.
-anders