C och C++ blandat ??

Hej !

Jag sitter och skriver ett program till Linux med hjälp utav KDE/QT biblioteken.
Har nu stött på ett skumt problem här.

I en av mina klasser, vill jag anropa en ren C funktion. Har därför inkluderat de header
filer som krävs och tycker att allting ser jättebra ut. Programmet kompilerar utan alltför
många varningar (fixar dem sen) men, när kompilatorn kommer till länkningen, så
ger den mig "Undefined referance" till den C funktion jag vill anropa. Jag har juu mycket svårt
att tro att lilla jag har hittat en bugg i GCC så jag är 110% säker på attdet är jag som
har missat något. Hade varit tacksam för idéer angående nyttjande av C funktioner i C++
klasser. Glömde kanske att säga att C funktionerna ligger i egna filer (MD2 och MD5 kryptering)

/Jocke!