EOF i Windows

Tusind tak for de mange svar på mit spørgsmål!

Jeg er i øjeblikket på ferie og har defor ikke mulighed for at afprøve forslagene.

Jeg skriver igen når jeg har prøvet at åbne filen i mit program i binær-mode, hvilket gerne skulle afhjælpe en upassende EOF. Det skulle jo meget gerne virke.

På gensyn.
Emil
----

"Vi tilægger gud æren for verdens skabelse, men det bliver nok os selv, der kommer til at tage ansvaret for dens undergang." - Nicolaus Cybinski