Re: [CPROG] ICQ som modul?

Thomas Rokamp wrote:

> Nogen der har erfaringer / kendskab til et modul eller lignende, der
> muliggør kommunikation via ICQ fra fx. en hjemme side?

ICQ-protokollen er lidt større end som så - hvilket er en af grundene
til at udviklingen af gnomeicu, licq og andre icq-klienter til linux går
så langsomt som det gøre....

> Det skal være muligt at sende/modtage beskeder, samt at opdatere sin
> kontakt/online liste...

Hvis du nogen sinde finder ud af det, så må du meget gerne give ordlyd
fra dig :-)

> Eller evt. blot noget kode, man kan bygge videre på...
Den bedste kode jeg har set - mht. klienter - er licq... så hvis du vil
kan du jo snuppe koden derfra!

Held og lykke med projektet
--
Bjarke Bruun - E-mail: sslug@sslug http://linux.hhknet.dk