Re: [CPROG] Socket funktioner i kernel space

>"Mads Bondo Dydensborg" <sslug@sslug> wrote in message
>On Fri, 14 Jul 2000, Frank Damgaard wrote:

>En /sbin/ksyms -a | grep sock tyder dog på at meget eksporteres.

Jeg har også kigget på de funktioner kernen exporterer. Der fandt jeg bl.a.
sock_no_connect. Hvis man kigger i sourcen (/usr/src/linux/net/core/sock.c)
retunerer funktionen '-EOPNOTSUPP'.

Har du kendskab til doc omkring kerne exporterede funktioner?

vh Jan