Re: [CPROG] Socket funktioner i kernel space

On Fri, 14 Jul 2000, Frank Damgaard wrote:

> Prøv at få fat i noget litteratur om sockets programmering
> da det er et større emne.

Bemærk ordet "device driver". Han har nok ikke ret meget at bruge de
forskellige user bib kald til. Med mindre de eksporteres verbatim af
kernen.

En /sbin/ksyms -a | grep sock tyder dog på at meget eksporteres.

Mads

The Microsoft Dictionary:

           interoperability: The ability of a Microsoft product to operate
                             with another Microsoft product.