Re: [CPROG] XML som konfigurationsfil

Martin Christensen wrote:

> Hejsa
>
> Jeg vil i et C++-program gerne bruge en XML-baseret
> konfigurationsfil. Er der ikke nogen smarte libraries, der gør det let
> at håndtere sådanne filer? Jeg har fundet lidt frem og tilbage, men er
> ikke helt sikker på, hvad jeg skal stille op med det hele.
>
> Martin

Du kan også prøve at se på SAX vis du er frisk på selv at lave alt
benarbejdet.
Du kan også bruge DOM hvor du arbejder med et obejkt-træ hvor du kan
indsætte og slette obejekter i træet. (Jeg har ikke arbjedet så meget
med SAX og DOM og det var under java, men det fungere rigtigt godt)

http://xml.apache.org/xerces-c/index.html

Hilsen Finnd