Re: [CPROG] Et C spørgsmål især om pointere

On 11 Jul 2000, Anders Melchiorsen wrote:

> Nå, det lød ikke sådan. Men okay.

Du har ret i at det ikke lød sådan. Som jeg senere skrev, var mit problem
nok i højere grad at jeg skulle bruge to "mallocs", da jeg skulle have
lageret allokeret forskellige steder i den fysiske ram. Der var nogle
weird typecasts jeg bare gerne ville have lavet så "pænt" som muligt.

Det endte faktisk bare med at jeg brugte *(ged->ged) og typecastede det
til en void *. Det virker, så ...

Mads

Faced with the prospect of rereading this book, I would rather have my brains
ripped out by a plastic fork
                 - Charles Cooper, ZD net, in review of sslug@sslug by Bill Gates.