Re: [CPROG] compiling toshiba utility package with gcc 2.9.5

Hej,
Jeg fandt pakken via Laptop HOWTO'en.
Den version jeg vil prøve er den nyeste devel, 1.9.9.
Pakken giver adgang til næsten alle de indstillingsmuligheder, man har i
windows, og skulle virke med de fleste toshiba laptop'er.

Personlig har jeg det fint med kapm, batteriviser, strømbesparing, alarmer,
standby og suspend virker fint, men jeg kunne godt tænke mig adgang til boot
rækkefølge, skærmindstillinger osv...