compiling toshiba utility package with gcc 2.9.5

Hej,
Jeg har en toshiba sattelite laptop, og ville gerne have kompileret toshiba
utility pakken (den kan findes på http://www.buzzard.org.uk).

Imidlertid løber jeg ind i et problem, når jeg når til kernemodulet.

Programmøren af pakken foreslår, at jeg definiere KERNEL_STRICT_NAMES i
filen, men det hjælper ikke. Pakken bruger bison og yacc, som jeg ikke ved
særlig meget om, men fejlene synes at vedrøre linux include filer.

Jeg har en toshiba sattelite 4090CDS, og kører Mandrake 7.0, kernen er
opgraderet til 2.16

Hvis nogen har prøvet at kompilere pakken, ville jeg være glad for lidt hjælp!

-anders